Noniin, Kitacon on ohitse. Meitsille kassaan kolahti päivän päätteeksi suurin piirtein 15 euroa,
jotka nekin törsäsin sitten muihin pöytiin. ...Että olen ehkä vähän disappoint.
Mutta olen tosi iloinen minun pöytäkaverin Marikan puolesta, kun oli sille eka koni ja eka taidekujakin siis,
niin hän teki bisnestä oikein kivasti. :)
Ja toisaalta minun hiljainen Kitacon-myyntinihän vain tarkoittaa sitä, että minulla on enemmän tavaraa myytäväksi netitse teille,
jotka ette Kitaan asti päässeet!! :D

ELI: lähetä minulle sähköpostia osoitteeseen annikera (at) gmail . com.
Laita viestiin
- haluamasi tuotteet ja montako niitä haluat
(
esim.  noitatarra 1kpl, transutarra 1kpl, nappi7 1kpl ja postikortteja kaikkia 1kpl)
-
osoitteesi

-> laitan sinulle vastausviestillä tuotteiden yhteishinnan
(
tilaukseen lisätään 1€ postikuluja tuotteiden määrästä riippumatta.
jos paketista tosin tulee superpainava, voi postikulut hieman kasvaa),
tilinumeroni sekä maksuohjeet.

Postitan tilauksen kun maksu näkyy tililläni.

Huom! tuotteita on tällä hetkellä rajallisesti, enkä välttämättä pysty tänne päivittämään reaaliaikaisesti tuotteiden saatavuutta.
Varaudu siis siihen, ettet välttämättä saa haluamaasi tuotetta.