nuista paidoista, joita otan taidekujalle mukaan, on tullut jonku verran kysymyksiä......
eli paitoja on kahdenlaisia; punaisia poroko?-paitoja, joita minulla on enää about viisi. paidan etumuksessa
on mustalla poroko-hahmo, sekä teksti "poroko?".
sitten on derksupaidat. ne ovat mustia, edessä valkoisella pohjalla nököttääpi hahmoni derek.
tarkkaa hintaa en näille vielä osaa sanoa, plusmiinus 10€ ehkäpä.

sitten badgeista.
varsinkin näitä taisteluplaneetan teemoissa olevia rintanappeja mulla on hyvin rajoitettu määrä,
eli limited edition to the extreme. :<
tämän vuoksi niitä ei nyt heti saa muualta kuin animeconista, ja sittenkin vain jos on tooooosi nopea.
mutta: olen äitini kanssa tsekkaillut hieman nuita rintanappikoneita netistä, ja jos sellaisen päädymme hankkimaan,
niin sitten niitä voi tilailla näin netin kautta vaikka millä mitalla. :3 mutta tätä odotellessa,
voin vain yrittää kompensoida tilannetta vuodattamalla tänne lisää :'D

olen animeconissa taidekujalla molempina päivinä, ja siellä on t-paitojen ja nappien lisäksi
printtejä, stratagem- lucky charmeja, magneetteja, kirjanmerkkejä...
sekä vielä muutama kappale komiksivihkostani kesätyön iloista
.
jos kaikki taisteluplaneettabadget on jo menny, tai muutenki, otan lehtiöni mukaan,
joten minua voi pyytää piirtämään vaikka oman pienen kuvan artusta ja bostovista :D