1331816.jpg


Jeppistä jee.... on kyllä ollu jotenki hiljasta täällä netissä,
ja olen huomannut sen jotenkin erityisen voimakkaasti. ystäväni vakuuttavat minulle että olen vain vainoharhainen ja että se johtuu hiihtolomista ja näin.....
mutta kun tuntuu siltä että kaverit ja tututkaan ei puhu mulle..... mutta tämä onki niin minua, olen aina niin huolehtimassa, mitä minusta ajatellaan.
(mikä sinänsä on tosi typerää, tiedän sen kyllä, mutten voi sille mitään)
mutta olen jo ajatellut kaikkea mahdollista, että jos jossain sivuilla on jotain vikaa, eikä näytä kaikkia mahdollisia kommentteja mitä oon saanu (näin on nimittäin käynytkin pariin kertaan...)

äh, ehkä murehdin vain turhia. mutta silti ikävä ajatella ettei mun piirrokset enää viihdytä ketään...tai noh, ehkä paria tyyppiä. ja kun haluaisin viihdyttää :/