Hei vaan mussukat!

Ilmoitanpas vain että en ole kuollut vielä eikä paikallinen yakuza ole kidnapannu minua.
Mulla on vaan helvetillinen kiire koulutehtävien kanssa, kun dedlainit oliki viikkoa aiemmin
mitä luulin ahahalollorllortti fail!

Mutta, jos en väärin ole tulkinnut lippusia ja lappusia niin mulla on koulua enää jälellä viikko!
VIIKKO WTF???!?!?!
ja sitte kai vain lagailen täälä japskeissa huhtikuuhun asti!
tässä on loppukuusta koeviikko ja helmikuun ajan joku winter session ja mulla ei
tietääkseni ole niitten kans mitään tekemistä.... häätyy vielä tarkistaa Nagata-sanilta ;v;

Keskiviikkona on mun viimenen tunti, että ehkäpä sen jälkeen sitte
viimeistään skannaan juttuja ja päivitän tätä oikeasti.
Myöskin sitten tekaisen tuon Fanfic-skaban voittaneesta fikistä sen komiksin.
Kyllä, voittaja on jo selvinnyt. ...minulle. ahaha!
Se selviää teillekki sitte ko saan sen tehtyä, joten malttakaa vielä jooko? joo. jes!


Myöskin tsek aut meitsin formspring! tossa oikealla on tommonen laatikko mihin voi suoraan
kysyä kysymyksiä, tosta nikistä pääsee ite sinne sivuille ;3
kysykää kaikkee jännää multa tai vaikka mun hahmoilta!!!
jeeeeeeeee~~~~~~! (°v°)